Benim de 36.haftadaki ölçümlerle 38. Haftadaki ölçümler aynıymış göbek çevresi ve ayak uzunluğu gelişmemiş eğer haftaya da gelişmemiş olursa sezaryene alırım dedi, bugün perinatolojiye yönlendirdi orada da suyu iyi, damarlar açık,hareketi güzel,nst de bebek strese girmediği sürece sezaryenlik bi durum yok sadece iki günde bir kontrol altında olman gerekiyor bir de belki genetiktir siz ya da eşiniz de böyle bi şekilde doğduysanız normal olabilir dedi pazartesi çarşamba cuma günleri gideceğim takip edecek bu hafta. İnşallah doğumum kendiliğinden başlar diye biraz hızlandırmak istiyorum nasılsa 38.haftanın içindeyim hurma ilişki yürüyüş merdiven ahududu çayı falan deneyeceğim sezaryenden korkuyorum sonrasında toparlaması daha zor oluyor diyor herkes