-zzzeyneppp- Merhabalar, 2 kez 12. haftalarda erkek dedi hocamız, 13. haftada devlette iyi bir doktorda erkek dedi, 16. haftada özel doktor kordon var göremiyorum ama kız mi emin değilim dedi sizce nedir azcık yorum yapar mısınız? o kadar alışverişte yapmıştım,
guzelanne01_ -zzzeyneppp- net bir görüntü göremedim canım Ama Erkek olduğunda pipisini direk gösteriyor Biraz daha bekle bence Ben detaylıya kadar bekledim ki 18 haftamda pipisini net gösterdi doktorum 12 haftadamda %99 erkek dedi
cancel_ -zzzeyneppp- bende bugün tam olarak aynı şeyi yaşadım medikal park ve yüzyıl hastanesinde erkek denildi bugün doktorum erkek demişken kız olabilir dedi şaka gibi
Esracmmm guzelanne01_ 12 haftalık ultrason görüntüsünü atar mısın canım bende o hafta dayım cinsiyetini merak ediyorum
-zzzeyneppp- guzelanne01_ bazen çıkıntı kız da olabilir miş diyorlar ama başta hoca emin şekilde ben sormadan 2 kez ayrı günlerde erkek dedi muhtemel en net sonuç ilerleyen vakitlerde ama insan bi kesinlik istiyor :)
-zzzeyneppp- cancel_ banada medical parkda 2 kez emin şekilde erkek dedi hatta ben sormadım bile hoca kendi söyledi
Yaprak91 cancel_ Sizede yüzyıl hastanesinde ikili tarama testi yapan hoca mı erkek dedi? 😊 Banada o %70 erkek gibi dedi sonra 2 hafta sonra orda kadın doğumcuya gittim kız gibi dedi 15. Haftamda medicalparka gittim orda ki doktor kız dedi 😀
Sevfeh cancel_ kaç haftalık bebeğiniz bende bugün 17+3 günlükken erkek dedi ama içimden hep kız olacak hissi var nedense değişir mi🙈
Busra--54 -zzzeyneppp- eğer pendikteyseniz kaynarcada cihan polikliniğinde Cüneyt bey var anında söylüyor ve hiç yanildigida olmadı ben ikizlerimin cinsiyetini 14. Haftada onda öğrendim
-zzzeyneppp- Busra--54 Ankaradayım canım ya bilsem net söyleyecek bir doktor ona giderim aslında, teşekkür ederim
-zzzeyneppp- guzelanne01_ erkek çocuğu önden mi gidermiş doktor mu söylemişti size, bu arada hayırlı olsun sağlıkla gelsin :)
-zzzeyneppp- guzelanne01_ aa evet bariz sende belli bana böyle bi görüntü vermedi ya bidahakinde bacak arası görüntüyü elime ver dicem artık :)
Elenora guzelanne01_ kız bu erkek ya ne kızı kim dedi anlamadım erkek bebek bu zaten daha ne kadar çıkıntı olabilir ki küçük bebiş o
guzelanne01_ -zzzeyneppp- Yok doktor demedi canım ama Erkek çoçuğu doğuranlar öyle dedi ,Şöyle doğru olduğunu düşünüyorum doğduktan sonra erkek kız tablosu bile ayrı boy kilo ayrı erkek daha kemikli kilosu kızdan önde oluyor
guzelanne01_ -zzzeyneppp- Canım biz piipiden başka bişey görmedik😂 35 haftalığım sadece bacak arasını açıyor🙄🙄 doktor çaresizcene her gittiğimde böyle veriyor ,Kızım prensesim Bacak arasını bir kere gösterdi direk kız dedi Bi sürü resmi var
Elenora -zzzeyneppp- genel de kız dediklerinde yanılma payı olur ama erkekte nadir olur 13. Hafta da erkek demişse erkektir ama ultrason fotosundan anlamıyorum 🫠
-zzzeyneppp- Elenora evet bende öyle duymuştum sitede çok yanılma yorumlarıda okuyunca kafam karıştı, çok teşekkür ederim yorumun için :) birşeyler duymak rahatlatıyor