naneliseker_ yok ultrason dan bahsetti ben hiç alttan ultrasonla baktırmadım benim doktorum da bakmak istemiyor açıkçası ben istemediğim için zaten ultrason da bi nokta kadar gözüktü yarın tekrar bakmasını isteyeceğim büyümüş mü diye . Yarın 5+3 oluyor kızımı 6 haftalıkken kalbini duymuştum ilk ultrason da gördüğüm de de 5+2 felan dı bakalım bi fındığı görebilecek miyim 😄