Deletedmom_50 Momela yok canim ben hamileyim 25+4 ozamlwn 24 felandim afedersiniz beyaz akıntı.fazlaydo gittim alttan bwkmak istediler tabi izin verirseniz dediler bende yok dedim imza attım karından baktılar eve geldim.
Aytac27-07 Momela karından baktı görmeyince beta yaptırdı değer 3809 çıkınca değerin iyi ama karında gözükmüyor küçük olduğu için , istersen vajinadan bakabilim dedi ,bende baktırdım😂😂😂o anki heyecanla evet demişim
likesah Cannnnnnn son regl tarihime göre 5. Haftamdı ama bir anda boyle yukseldi 4 gunde 1300 den 9000 e cikti.
hyrbchs naneliseker_ benim ilk gittiğimde 1419 du hiç bir şey göremedi suan 12 haftalık olduk çok şükür rahat ol ❤️🌸
Masalnesli naneliseker_ eğer sağlıklı bir gebelikse 2 katına artması lazım 2 günde değerleriniz sağlıklı olduğunu gösteriyor canim 🌼
naneliseker_ Masalnesli evet değerler hep güzel yükseldi ama keseyi görüp görmemek arasında kaldı ah..
Masalnesli naneliseker_ ilk kızımda yani 6 sene önce 6 haftalıkken dinlediler üsten gorunmedi alttan bu minik kusumda 5 hafta da dinlendi kalp atışları şimdide 70 günü var bekliyoruz 🌼🙏 korkma içini ferah tut
naneliseker_ Bilgekpn sana kesenin 1500 de görülmesi lazım dedi ya vajinal kastetti dimi ? Kaç haftalık yarın