tamamdanolmuss çok yeni olabilir ve geç döllenme olabilir bu kadar kafaya takma benimde değerlerim çok yavaş yükseldi 10 gün günüm geçti öyle hamile olduğumu öğrendim ilk betam 1.541 2 gün sonra verdim 2.105 2 gün sonra tekrar verdim 2.840 doktorum çok düşük olduğunu dış gebelik olabileceğini söyledi vajinal olarak baktı keseyi gördü 5 haftalık dedi dış gebelik değil ama sağlıksız olabilir dedi 2 hafta sonra tekrar gel kalp atışları duyabilcekmiyiz bakalım dedi duyamazsak sağlıksız dedi 1 hafta sonra tekrar gittim 2 hafta bekleyemedim embriyoyu gördü artı kalp atışlarınıda duyduk doktor şaşırdı şuan 7 haftalık olduk Allahım ol dedikten sonra oluyor Allahım isteyen herkese nasip etsin