Amineazra Pamuk ilk üç ay neofol kullandım folik asit olarak daha sonra prenatal multivitamin kullandım bir ay ve devamında fıs fıs olarak b12 ile damla olarak d vitamini kullanıyorum
Maviseker Youngmotherr Bende aynılarını kullanıyorum. Ekstra d vitamini almıyorum Decavitin içinde de d vitamini var diye hatırlıyorum siz biliyor musunuz ?
Zeyzey055 Busenazzzzzz kullanmiyorum.ama arastirmistim doktor onermisti bana da omega 3 yok içinde kullanılabilir ben ilaç içmediğim için almadim
bsrguneri03 Elif949494 demir ilacınız ferrummu gunde 5 defa mı kullanıyorsunuz bnde 3 defa kullanıyordum çok yükselmiş şimdi de 🤷🏻♀️
Elif949494 Pamuk srn nasıl içiyosun ben unuttuğum için akşam yemekten sonra on dk ara ile içiyorum gün içine yayamıyorum ilaçları
MuazzezKara_ Feremat magis kullanıyorum şuan doktorum bana 10 gün kafası küçük vücuduna göre dedi beslenmeyle düzelir mi sizce o haftayı kapatır mı
Bir-orhn MuazzezKara_ oncelikle sakın stres yapmayın . Benim bebisiminde geçen ayki muayenesinde bacaklarında gerilik vardı 1 hafta kadar . Bu ay gittiğimde hersey normale dönmüştü . Beslenmenize çok dikkat edin ve vitaminlerinizi eksiksiz alın
MuazzezKara_ Bir-orhn yok çok şükür stres yapmıyorum Allah büyük yA düzelir elbet evet dikkat ediyorum teşekkür ederim 🤎
8542vg EbruOge kaçıncı haftada başladınız elenatal 2ye bende onu kullanıyorum bir ay falan oldu benim 36haftalik az kaldı bitsin daha kullanmiycam