Bizim son 97 ben de şimdi şeker yuklemesi için geldim ilk 1. saatin dolmasını bekliyorum yeniden kan vereceğim. Şeker çıkan anneler çok geçmiş olsun umarım rahat bir şekilde atlatırsınız bebise de bir şey olmaz . Ben şu an bile gerginim çünkü inşallah çıkmaz diye dua ediyorum