Omerikra Ikiz olsaydi mutlaka ilk keseye gittiginizde belli.olurdu.ben 6 haftalikken gittim ikiz keseydi. 🥰
NewMom__ Omerikra bazıları 7-8 haftalıkken belli oluyormuş ya ondan korktum açıkcası üstteki hanımefendi de 13. Haftada öğrenmiş😂