Kızlarr 6+3 iken gittim en son doktora ve beta değerim 50 bin çıktı yani burda az önce gördüm bir kişinin 41 bin çıkmış doktor ikiz olabilir demiş bir dahaki kontrolüm 11 haftalık olduğum zaman yani 5 haziran. İkiz olsa görünmez miydi 6+3 ken gittiğimde tek kese vardı ve bebeğimi görmüştüm karından 😂 aklıma takıldı ikiz olduğunu siz kaç haftalıkken öğrendiniz hemen acil bilgi 😂