Ummuhan64 bende agda kullanan bırıyım kuaföre gidiyorum hiçbişey olucagını düşünmüyorum agdadan erken dogummu olurmus suan düşünüyorum çok saçma geldi bana,biz 7+4deyiz hamıle kalmadan öncede agdaya gidiyordum,şahsen dr bıle agdayı bırak dese bırakmam jiletmiş dökücüymüş adamı onlar napsr varya onlar kıldan geçilmez sonra hiç dr sormayı bıle düşünmedigim bısey