Ummuhan64 Kızlar 37. Haftadayim ağdadan cok korkan cani tatlı biriyim, acaba kuaförde gidip yaptırsam bir zararı olur mu? Ben kendimi çok kasıyorum vw sıkıyorum canim aşırı tatlı bu yüzden tereddüt ettim
Kirmizibasliklikizzzzz Ummuhan64 özel bölgede ağda yapınca doğumu tetikliyor diye duymuştum ama diğer bölgelerde bir sakınca olmaz. Evde yapınca bile insanın canı acıyor zaten her türlüsü zor maalesef 😥
Goksu_argum_1 Ummuhan64 genellikle ağda için doktorunuza sorun diyorlar ama ne sakıncası olur mu diye
Zeyneparsln Ummuhan64 Hiçbir sakıncası yok 35 deyim sürekli yaptırıyorum. Kız ağdaya dayanamıyorsan doğum nasıl yapacaksın
Ask-bebegim Ummuhan64 valla canım kendimi bildiğim bileli ağda yaptırıyorum. Benimde canım çok tatlıdır oyuzden özellikle özel bölgemde ama hamilelikte okadar rahat ediyorum ki 1 ay 1 buçuk ay götürüyor zaten bı tek özel bölge diğer yerlere göre bı tık fazla aciyor ama 3 dk sürmüyor temizlenmesi oyuzden biraz dişini sık rahatına bak derim
okwestt Kirmizibasliklikizzzzz ilk doğumum normal olacaktı ve ben sürekli olarak ağda yaptırdım çok şükür bir sıkıntı olmadı ağda yaptırmama rağmen de zaten normal doğum yapamadım işler ters gitti 🤷🏻♀️
YigitPoyrazMomm Kirmizibasliklikizzzzz size bir anımı anlatmak çok istiyorum asla unutmadığım meslegimden bir parça ben bayan kuaförüyüm bir gün işimden veda etmem gerekiyordu o gün tam cuma günüydü asla unutmam unutamıyorum o gün ful ağdaya hamile olan yeni doğum yapan insanlar gelmişti geldiler hepsi o gün tek tek aldım içeriye çat pat biti en son bitane müşterim kaldı ikizlere hamile kadının o gün doğum yapacağı gün kopmle girdim ben ilk baş korktum patronuma dedim giremem tek sen gir yavaş yavaş ağda yap geliyorum dedi herşeyi kopmle bitirdim bacağının yarim kısmı kalmış bi baktm patornum geldi aa biti mi dedi ben böyle bitmiş felç bir şekilde evet dedim erken gelmediniz mi dedim ya güldü geçti o kadar korkmuştum ki kuaför de doğum yapacak diye elimde kalacak diye maşallah fonune makyajina kadar yaptı giti ama doktorları nasıl arıyor gelmeniz gerek diye asla unutmuyorum o günleri😂😂
efelinamoms Kirmizibasliklikizzzzz 40.haftaya kadar ağda yaptım 40+4de sezeryan doğum yaptım yinede dikkat etmek lazim tabide bence pek bir alakasi yok ☺️ bide hamileyiz zaten cok zor oluyor cok uzatmadan 2 haftada bir yapinca canin fazla acimiyor
Kirmizibasliklikizzzzz Ummuhan64 siz sorup ona göre hareket edin yinede, yanlış yönlendirmekte istemem sizi açıkçası 😬
Kirmizibasliklikizzzzz Zeyneparsln Kız ağdaya dayanamıyorsan doğum nasıl yapacaksın Vur dedik öldür demedik dkdkkfkd 🤣🤣🤣
Ummuhan64 Ask-bebegim Ben 1 kere yaptırdım hayatımda onda hamile değildim ve çok zor dayandım kendimi de çok sıkıyorum tam da 9 aylıkken yaptırsam bir sıkıntı olabilir diye aklıma geldi :(
Aysinvebebito Ummuhan64 5 6 çekişte bitirir kendi kendinize uğraşmayın gevşeyin ve kuaföre güvenin gjrkdnd
Kardelennn34 Ummuhan64 ben 27 haftalığıma kadar yaptırmıştim sonra doktora sordum oda onermedi agdayi aynen kasılmalar olursa onlar doğuma etkisi oluyormuş oyuzden tek çözüm jilet son aylarda ben şuan 20 haftaligim 2 gün önce kendim yaptım kendi agdami ama ben kendim yapınca kasmiyorum acıya dayanıyorum başkası yapınca çok acı hissediyorum sanirim benim son agdam oldu bundan sonra bende yapamicam göremiyorum egilince belim çok ağrıyor oyuzden kendim yapisimda zor ama temizlik olarak süper bisi 1 ay rahat kalınıyordu neyse sağlık olsun 🤗
aystsnnn Ummuhan64 ben 40 +2 yim, ve 6 gün önce ağda yaptım, alakası yok. Hiç bir belirti olmadi .Keşke doğumu tetikleseydi inan çok mutlu olurdum 😀
Ask-bebegim Ummuhan64 bende öyleyim hatta bana nasıl doğum yapacaksın buna dayanamıyorsun diyorlardı :) şimdi bebeğe bişi olur kendimi kasarsam diye serbest bırakıyorum hemen bitiyor doktoruna bı sor bakalım ona göre hareket edersin olmazsa. Ama doğumdan sonra da rahat olur
cokkasmabeabi Ummuhan64 kişiden kişiye fark var bence. Doğuma yakın kime gittiysem kuaförler burdan doğuma gidenler oldu falan demişti bende hiç öyle olmadı. Kendim yapınca canım daha çok acıyor benim agdada