İyi geceler kızlar benim bu 4. Tüp bebek denemem olucak ilk ikisi tutmadı 3.su yarım kaldı tedavi embriyo oluşumadı bir kaç ay dinlendikten sonra tekrar başladım tedaviye Nisan ayında adetin 2.gunu gittim 16 tane yumurtam oluşmuş ama kimisi çatlama derecesinde kimisi ufak kalmış boyutları birbirinden bağımsız estrofem verdi bu ay bunu kullan yumurtalarin eşit olsun adetin ikinci günü gel dedi gittim bu seferde anca 4 tane sayabildi yumurtası çok olan hastalarında bu hap yan etki yapıyormuş bastiriyomuş anlicaniz yumurta sayım düştü istersen riske girelim istemezsen haziranda başlayalım hiç hap kullanmadan gel dedi yani hep bi zaman kaybı Allah geciktiriyorsa guzellestiriyordur bunun da bilincindeyim ama insanız fazlasıyla yoruldum kızlar ne yapmam gerekiyor yumurta sayısı kalitesi boyutu için bi akıl verin nasıl bi yol izlemeliyim