Yakamoz20 hamile olduğumu öğrendiğimde betam 1.541 2 gün sonra 2.105 tekrar 2 gün sonra 2.840 doktorum çok düşük olduğunu dış gebelik olabileceğini söyledi normal ultrasondan keseyi göremedi vajinal baktı keseyi gördü 5 haftalık dedi ama değerlerim düşük olduğu için sağlıksız gebelik olabilir dedi çok umutsuz konuştu 2 hafta sonra gel dedi ben 1 hafta sonra gittim kalp atışlarını bile duyduk çok şükür şuan 7 haftalık olduk kötü şeyler düşünme içini ferah tut Allahım gönlüne göre versin inşallah