Merhaba güzel anneler 13 nisan sat 16 mayıs hcg testi ile sonucum 68 ve 22 mayıs doktora gittim lekelenme ve az pembe kan geliyordu vajinal baktı kese göremedi tekrar kan istedi 24 mayıs kan verdim aile hekiminde 337 çıktı doktor tekrar kan istedi iki gün sonra için ya sağlıksız gebelik ya dış gebelik dedi ins dış gebelik değildir var mi böyle bir durum duyan yaşayan? Yarin aksam acile gidip kan vereceğim hi ağrım yok lekelenmem iki günde bir az geliyor yani şunu bile düşündüm kan sonucu mu eksik yanlış düşüge dair belirti yok tuplerde ağrı yok şükür