efem1 2. Serklaj atıldı çünkü 12 haftada 23mmdi rahim ağzı 1 kaybım var ve önceki gebelik de serklajlı olunca otomatik olarak atıldı hem zorunlu hem tedbir olarak şuan öncekine göre daha rahatım daha serbest ve iyiyim hem ruhsal olarak hem bedensel olarak kafanızı rahat tutarsanız herşey rahat ilerliyormuş meğer