ES_es-Es 16. Haftada dikiş atıldı ve 2 hafta neredeyse hiç kalkmadan yatmamı söyledi doktorum sadece wc ye gidiyordum 2 dk. Duşa da 5 dk da girip çıkmamı istemişti ve oturarak banyo yapmamı. Sonra ki 2 hafta çok az hareketlendim yemeği mutfakta yemeğe başladım başka odaya gidip oturdum. O bir ay öyle geçti. Sonrasında sadece yemek,çamaşır asmak katlamak gibi yaptım sanırım. Sil süpür yapmadım hiç. Hep eşim yaptı onları. Ondan sonra o şekilde tamamen yatmadım ama ev işleri çok sıkıntılıydı tabi bir yere gezmeye çok nadir gittim. Çok fazla kasık ağrım oluyordu zaten