Oznr Kizlar merhaba 39+5 teyim. Doktor catiyi daha yarin kontrol edicek. Yani 40 a 1 kala.. boyle gec olan var mi sebepleri ne peki doktora soruyorum her zaman aklin kalır simdi iyi derim sonra dar denilir dedi.
Hatunnn Oznr hic yapmayan doktorlar bile var canim aslinda vuzel bsey bu. Cati muayenesi sanci basladiginda yapildiginda daha dogru olurmus
Sezgin Oznr sizin yine iyi benim doktorum da daha önce doğum yapan arkadaşlarım var hiç yapmamış çatı muayenesi
Denizkizi Oznr benim doktorum da 39+1 de yapicakmis simdi gerek yok dedi .. Bende rahatladim durmadan dusunuyordum ne zaman olucak diye ..
ZeyooZ Oznr benimki de 40da yaptı nedenini sorduğumda, çoğu zaman doğumu tetikleyen bi muayene olduğunu söyledi hem de can acıtan bişey olduğu için en son anda yapıyorum dedi
Oznr ZeyooZ tetiklesin daha iyi degil mi 😊 aklima takilan su sin hagya catin dar normal yapamazsın derse bosuna bekletmis olcak o yuzden takiyorum
Busratye Oznr bence erken alması iyi birşey değil ki herşey normalse . bende sezeryan olacak olsam 40 ı beklemek isterdim. Bazı doktorlar doğal akışına bırakıyorlar böyle şeyleri .41 de doğuma 4 gün kala yaptı bir arkadaşıma
ZeyooZ Oznr yani tetikliyo die son ana bırakıomuş. Ben de aynı şeyi sormuştum çatı darsa noluyo die, suniyle falan açılır sen merak etme demişti ama bilemiyorum🤷🏼♀️
Fatma63 Oznr bana da 39 da yapacak sebebini söyledi ama kafası daha yukarda seni sıkmak istemiyorum o yüzden haftaya yapalım dedi vardır bir bildiği diye düşünmek lazım 😅
kardeleng Oznr son zamana bırakması aslında daha iyi hem yumuşama olur daha rahat olur kontrolünüz hem de çoğu kişi çatı muayenesi nedeniyle vajinal doğumdan vazgeçiyormuş.O nedenle de sona bırakmıştır.