Merveokan çok çok geçmiş olsun inşallah sağ salim alırsınız evladınızi kucağınıza benim de dün az yerleşme kanaması geldi 1 kez kahverengi leke bugünde biraz önce geldi az kahve leke ağrı sızı yok ikinci oğlumda 3 sürmüştü yerleşme kanaması inşallah yerleşmedir 2 kayıp olunca ister istemez korkuyorum