Kızlar ben tüp bebekle 25+2 günlük hamileyim yani 6 aylık. Daha yeni yeni bir şeyler almaya başlıycam çünkü hep korktum bu zamana kadar. Tiroid hastasıyım ilaç kullanıyorum ya çocugumda tiroid çıkarsa diyorum . Korkuyorum. Doğumda kalça çıkığı oluşmuş bende ama hiçbir sorunum yok şu an şükür . Acaba bebeğimdede olur mu diyorum. Tüp bebekle oldu ama kan sulandırıcı kullanmadım. İnş sorun olmaz diyorum. Yani sanırım ben hastayım. Sağ salim doğsun diye dua ediyorum başka isteğim yok. Mesela birileri gelişim durmuş diyor , birileri erken doğum diyor . Bir şeyler görüyorum hemen etkileniyorum. Benim sorunum ne? doktora gittim panik atak mıyım veya takıntı hastalığım mı var diye hiçbir şeyin yok dediler . Gebelikten dolayı oldu acaba kaybetme korkusu mu? Çok bekledim , geç oldu . Evham mı? Benim gibi olan var mı? Şimdiden teşekkürler cevap verenlere♥️🙏🏻