Fik bozulsa tadı normal olmaz canım. Bozulan yemeklerde illa ki bi yapış yapışlık da oluyor öyle de anlaşılıyor. Az yapılıp değişik değişik yemek yemeyi istemek hakkın tabi ki o ayrı bişey ama burda rahatça atıyorum çöpe diyenleri görünce ben korktum şahsen. Allah aratmasın yani