Esra12 RaziyeArif senin de mi tek arter damar ben ikili test ve ayrıntılı yaptım temiz çıktı gelişimi hep öndeydi 32 de durdu gelişimi o yüzden endişeliyim bazıları da diyor ki down olma ihtimali oluyormus bu tek anter damarda :(
RaziyeArif Esra12 canım benim tek arten tek ven diye bisey çıktı genetik e kan verdim araştırmaya gitti sonuc temiz çıktı çok şükür🙏 her ihtimale karşı eko da çekildi bebeğe o da normal çıktı. Böyle bebeklerde gelişim geriliği vs oluyor diyorlar ama bizde şimdilik öyle bi sorun yok. Doktorum herseyi çok güzel ilerlediğini söylüyor. Hatta adet tarihe göre bebiş 2 hafta önde gidiyor dedi. Kilosu vs de iyi ilerliyor bakalim Inşallah ilerleyen zamanlarda bi sıkıntı çıkmaz.
RaziyeArif Esra12 benim 2 li ve 3 lü taramalarımda da temiz çıkmıştı. Tek arten tek ven ayrıntılı usg de çıkmıştı.
oglummehmedim Esra12 bak canim ultrason bazen farkli olce biliyo belkide gecen hafta yalnis olcum yapilmis daha azmis tahmini soyluyolar zaten kilo almadan olurmu nolduki 32de 2200olan cocuk simdi kilo almiyo o yuzden sikma canini yalnis olculmustur hemen panik yapma gayet iyi kilosu benimki 34de 2600du
Esra12 oglummehmedim aslında ben de senin gibi düşündüm ölçüm yanlış olmuştur ama tartıda da kilo almamışım ;(
Glitter Esra12 ben de her hafta dikkat etmeme ragmen sutumu, kasar peynirime, ceviz bademime, proteinime vs, bir hafta muz yemedim ve resmen bebis kilo almadi. Bu hafta tekrar muz aldim tabi digerlerinin de hepsinden yedim ve bebis guzel kilo aldi
Glitter Esra12 yiyecekleri inceliyorsaniz yerli muzun besin degerleri acisindan daha besleyici oldugunu girebilirsiniz 😉
SinemAyaz Kızlar benimde 30 da 1450 32 de 1950 di güzel gidiyordu 34 de 2150 olmuş yalnızca doktorum Daha kilo alır stres yapma dedi ama dünden beri üzüldüm acıkcası muz yiyorum yoğurt yumurta tüketiyorum ama neden böyle oldu bilmiyorum 😢
oglummehmedim Benanneyim 3kilo 37de zaten gayet iyi canim daha nolsun herkes 4kilo dogurmak zorunda degilki keyfine bak
Esra12 oglummehmedim Can'ım benim ki tek damardan besleniyormuş o yüzden sıkıntı yapıyorum. Tek umblikal anter
Esra12 Kekmez inşallah o kiloya ulaşır bir hafta hiç almamış doktor dedi dokuz gün daha bekleriz almazsa erken doğum olacak
Esra12 Glitter valla alay etme gibi bir niyetim yoktu konuşma tarzım böyle alay etmiyorum alay edilecek birşey yok ki