RaziyeArif Esra12 canım muz ve kaşar ı kesinlikle yemelisin ben faydasını gördüm tavsiye ederim bebişe çok iyi geliyor. Bir de sade soda, çiğ badem, ceviz ve tabi olmazsa olmazım bol bol meyve yemeni tavsiye ederim 😊
RaziyeArif Esra12 canım benim de aynı tanı konulmuştu ayrıntilı usg de kordon da 1 damar eksikti. Ama çok şükür bi sıkıntı olmadı haftasına göre de maşallah önde ilerliyor bebisim gayet güzel ilerliyor😊beslenmene dikkat edersen ve sıkı doktor takibiyle hiç bi sıkıntın olmaz 🙏
RaziyeArif Hilallalal havuç suyu bebegin suyunu artırıyor diye biliyorum doktora danışmadan tüketilmemeli.
Hilallalal RaziyeArif tabiki herşey de danışmak lazım. Ama durumu aynı arkadaşımın 1 haftadır gelişmemiş bebek suyu falan iyi doktoru havuç suyu dedi 1 haftada 200 gr aldı
Esra12 Haticemrt Can'ım geçmiş olsun beni kilo sorun değil kilosu durmuş o sıkıntı eğer böyle olursa erken doğum olacak
Benanneyim Esra12 Canım stress yapma benim de 35 de 2500 dü bugün gittim 37+6 da 3000 olmuş son zamanlar bebek kilo alır daha 34 bile gelmemişsin ne kadar yersen ye plesanta bebeğe ne iletir ise bebek okadar kilo alır bazılarının plesantası daha iyi çalışırmış bebek iri olurmuş benim de tembel ama sağlıklı olsun bebeğim kilo doğunca da alır
oglummehmedim Benanneyim 3kilo 37de zaten gayet iyi canim daha nolsun herkes 4kilo dogurmak zorunda degilki keyfine bak
Esra12 RaziyeArif senin de mi tek arter damar ben ikili test ve ayrıntılı yaptım temiz çıktı gelişimi hep öndeydi 32 de durdu gelişimi o yüzden endişeliyim bazıları da diyor ki down olma ihtimali oluyormus bu tek anter damarda :(