Cumartesiden beri düzensiz kasılmalar oluyor dün sabah karnım yumuşacık uyandım sonrasında tekrar kasılma başladı şimdi kasılıp kalıyor geçmeyen sertlik için acaba acile gidilir mi ya da bu doğum belirtisi falan sayılır mı bilemiyorum iki gündür sancı tarafına çok az gecebildim kasıklarda belde hissettim arada ama kasılma var sancı yok olayına devam ediyoruz son 10 dan geri sayıyoruz şu an dua edin de bugün bari doğurayım geceleri çok bulantım oluyor ozellikle geceleri rahatsizlaniyorum zaten 😪🥲