ucr13 düşük içinde progesteron yazdı ben arada bir kullandım birde igne yapmışlardı detaylıya feln girdim hiçbir sorun yok içini ferah tut bende çok aşırı serum ilaç aldım sayısız günde kaç litre aldığımı bilmiyorum bile 2 haftaya yakın hastanede yatmıştım bu agrı yüzünden 🙏☺️ arada bir böbrek ağrım yine oluyor ama o kadar değil olursa yine çok endişelenme . Şuan doktorum erken dogum olabilir dedi ama ameliyatla herhangi bir alakası yok enfeksyon fazla olduğu için . Ben yine çok endişelenmiyorum herkeste varmış önlemimi yine alıyorum tabiki . Stres yapma . Ameliyathanedeki doktorların hemşirelerin de o şekilde konuşması korkutmuş sizi . Benim doktorum ve hemsirelerim çok çok iyiydi hiç üzmediler hatta uyutacagiz gerekirse korkma hiç birşey olmaz dedi anestezi doktoru . Zaten bebeğin zarar göreceği haftayı geçmişsin dedi büyük ihtimal sende geçmişsindir üzülme 🙏😘☺️