gulten_01 Allahkahretmesin1 direk taze ile bir tutamayız elbette ama için rahat olsun ben daha bugün yoğurt mayaladım ve sürekli yaptığım bir şey hiç bir sorunda olmadı bence afiyetle ye😋
Allahkahretmesin1 gulten_01 ay buzluktan çıkan süt ile yoğurt mayalayınca normal oluyor mu geçen aldığımda da aynı böyle buzluğa atmıştım sonra çıkartıp mayaladım ama çok sulanmıştı bir de suyu sünüyordu bir tuhaf olmuştu 😂
Bereket_4153 Allahkahretmesin1 benim ineklerim var canm hiç bekletmeden attiysan hiç bişey olmaz bozsa zaten keser süt peynir gibi olur afiyet olsun
Allahkahretmesin1 Churcill kıvamı tam yoğurt gibiydi ama fazla sulanıyordu suyu sünüyordu sadece garip bir şey olmuştu o 😂
gulten_01 @"Allahkahretmesin1 Allahkahretmesin1 Benim yoğurdum taş gibi tutuyor sürekli yapıyorum . Lezzet olarakta gayet iyi 🌸
gulten_01 Allahkahretmesin1 bu arada zaten yoğurt genelde sulanır mesela 5 litre sütün 4 litresi yoğurt olur bir litresi ise su bu arada o suyuda çok faydalı ben bez koyuyorum mayalamışım zaman arada bi o bezi sıkıp tekrar koyuyorum suyunu alıyor
Allahkahretmesin1 gulten_01 taze sütle yaptığım zaman benimki de çok güzel oluyor ama buzluktan çıkınca bir garip oldu bir daha da yapmadım buzluktan sütü ile 😂
Allahkahretmesin1 gulten_01 evet sulanıyor da normal süt ile yaptığım zaman bu kadar sulanmıyor buzluktan çıkan sütü ile yaptığımda çok sulandı acaba bir yerde yanlış mı yaptım diye düşündüm ayrana falan koyuyorum ben de suyunu hiç dökmem
Kirmizibasliklikizzzzz Allahkahretmesin1 çok az bir sütü cezveye koyup kaynatın kesilmiyorsa bir sorun yok demektir 🤓
Allahkahretmesin1 Kirmizibasliklikizzzzz sütün hepsini kaynattım aşko kesilme falan yoktu yaptım ben de sütlacı soğumasını bekliyorum 😂😂
Kirmizibasliklikizzzzz Allahkahretmesin1 yorumlara bakmadan yorum yaptım direkt 🥲 dün bende buzlu sütten yoğurt yaptım yarın yiyecez 🤤
Allahkahretmesin1 Kirmizibasliklikizzzzz oh afiyet olsun benim buzluk sütü ile yaptığım yoğurt bir tuhaf olmuştu bir daha denemedim 😂😂😂
Kirmizibasliklikizzzzz Allahkahretmesin1 benim sütüm taştı ondan mı bilmiyorum su gibiydi tadı taze şekilde aldığımız gibi değildi 😬
Hlmylmz_69 Allahkahretmesin1 Allahkahretmesin1 kaynaştığında lor oluyorsa bozuldu lor olmuyor süt gibi oluyorsa bozulmamıştır ama bir hafta alt gözde bozulur sen bi kaynat bakalım lor oluyormu
Allahkahretmesin1 Hlmylmz_69 yok 1 hafta altta değil buzlukta bekledi zaten kaynattığımda da kesilmedi normal süt olarak duruyordu 😂
Allahkahretmesin1 Kirmizibasliklikizzzzz bence buzluktan çıktığı için öyle oluyor ya taşımasına alakası olduğunu düşünmüyorum
Daisy0000 Allahkahretmesin1 Buzluktan çıkardığınız sütü eritip tekrar kaynatmadan buzluğa attıysanız bence içmeyin.. Ben devamlı buzluğa koyuyorum ama çıkarınca tamamını kaynatıyorum 4litresini yoğurt yapıp 1 litresini keke vs kullanırım diye dolap kısmına koyuyorum
Allahkahretmesin1 Daisy0000 yok eritip tekrar buzluğa atmadım 1 hafta önce falan 5 litre almıştım 4 litresi ile yoğurt yaptım kalanı hiç kaynatmadan buzluğa atmıştım bugün de buzluktakini çıkartıp kaynattım sütlaç yapmak için geri dolaba falan atmadım yani