Kızlar taze çiğ inek sütü aldım yoğurt falan yaptım 1 litre süt kalmıştı onu da kaynatmadan buzluğa attım 1 hafta falan oldu neyse bugün de çıkarttım kaynattım sütlaç yapayım diye ama şimdi kafama takıldı bozulmamıştır dimi bu şekilde kullanan var mı