Mryy01 Beta değerim Adetime 6 gün var 20 çıktı sizce çok mu düşük ? Bu değerlerle erken öğrenip hamileliği düzgün ilerleyen var mı? Çok korkuyorum
babysevgi Mryy01 merk etmeyin hiç ben 5.95 ile ilk kızımı öğrenmiştim ertesi gün tekrar verdin cok düşük olunca 28 di . 2 günde 1 verseniz yeterli 2 kez daha
Hzzz Mryy01 merhabalar adetime 4 gün kala 17 ile öğrendik şimdi 4 aylık olduk önemli olan güzel bir sekilde artmasi 10 ve altı gibi değerlerle öğrenip saglikli gebelik gecirenler var pozitif dusunmek en önemlisi
Kirmizibasliklikizzzzz Mryy01 regliniz gecikmediği için ve çok yeni olduğu için normal bir durum hatta 6 gün kala öğrenmişsiniz çok iyi bir değer maşallah 🤭
Sayrkann Kirmizibasliklikizzzzz benimde sat 25 nisan bugün kan verdim sonuç 249 çıktı kafama çok takıyorum düşük değer mi diye
Mryy01 inşallah ama iki kere kayıp geçirdim ve hamile kalmıyordum uzun zamandır şuan korkuyorum sevinemedim bile adetime 6 gün olduğu için normal mi dersiniz
Mryy01 doga21 maşallah sübhanallah🙏🏻 Allahım banada güzel sonuç nasip etsin ben iki kere kayıp yaşadım ikisinde de Yüksekle öğrendim bu düşük olunca korktum
ladyax Mryy01 benim reglime 5 gün kala 217 ile öğrenmiştim ama çocuğun ne zaman döllendiği kesin olarak bilinemediği için bu değer herkeste farklılık gösteriyor canım sıkma canını içini ferah tut
myangelson Mryy01 normal zaten erken ogrenmissin adet gununde baya artış olmuş olur. Önemli olan 2 günde bir düzenli artış yakalamak