Tugceeylul Yokk bende iki gün önce gittim canım şubat ortası doğumum inşallah bide doğumdan korkmasam çok iyi olcak 😍😍 1.167gr benim kuzumda ♥️ Allahım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin canım benim 😍😍
GamzeTopluKk Yokk 1033 Gr benimde, 11 Şubat doğum görünüyor çocuk ters pozisyon da sezeryan görünüyor dedi Dr ama inşallah döner o zamana 😃
defnekrbg Yokk 28 haftalığım benimde daha haftaya cuma randevum 😒 geçmiyor ki günler 😟 Heleki randevu günlerim hiç gelmiyor her ay bir kere gidiyorum acaba ne zaman iki haftaya düşecek kontroller
Yokk GamzeTopluKk ooo dha cok dönr bebs cnm erkn cokk suan kmsenin dğm pozisyonunda olmz hemn 30 hftadn snra blli olr 🙏🙏
GamzeTopluKk Tugceeylul aşağıdan çok vuruyor mu çocuk sizde de 😂 kan sulandırıcı iğne kullanıyorum bel fıtığımda var ama bugün sezeryan dedi Dr çok garip oldum ,normal düşünüyordum inşallah döner 😍
Elaylama eydaBatuhanTuran benimki de 2-3 haftadır ters duruyor bazen erken dönebiliyormuş bu durumda çok yorulmamak gerekiyormuş. Bildiğiniz kafası tam şeyimin üzerinde 🙊 29+1 şuan.
Tugceeylul GamzeTopluKk valla aşağıdan yukarıdan vuruyo titreşim gibi veriyo allahım çok şükür mükemmel bir his demi?😍 bende normal düşünüyorum ama çok korkum var 😔
GamzeTopluKk Tugceeylul epidural normal düşünüyorum ben zorunlu bir durum olmazsa , aynen ya :) Allah sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🙏 benimki kasiklarim a vuruyor daha çok bazen çok sert geliyor bir anda sıçrıyorum yerimden 😂
GamzeTopluKk Yokk inşallah , hep ters duruştaydi doğum şekline bebek karar verir canı nasıl isterse öyle gelsin diyorum 😂
GamzeTopluKk Yokk amin inşallah .. benim üçüncü gebelik ama iki düşüğüm var , oğluşum a kavuşmaya son 87 gun benimde 😂