PelinK Minnosannesi ya bende çok istedim normal benim de Çatım darmış ama şimdi iyi ki diyorum canım en temizi en güzeli gerçekten sezaryen. Tamam normal Doğum kadın için çok iyi bişi ama sezaryen daha iyi 😂
Huseminannesi Minnosannesi canm benim ilk hamileligimde 4 gün kala sezeryana almslardı ikinciye hamileyim ve 38+5 haftalıkken sezeryana girecegim cnm iki bebegimide özelde dogum yaptm