Nehirli Efder bu arada şuan ikinciye hqmileyim ve yine erkek dedi bende sizinde dediğiniz gibi tatmadığım cinsiyeti istiyorum insanız istiyoruz tabiki önce hayırlısını sağlıklısını ama sonrada olmayan cinsiyeti inş benimde bir kızım olur 🙏🏻
Nurseven Efder canım eşimin amcasının gelini 8.ayına kadar özelde doktoru kız demiş ve bu doktorla inatlaşmış eşi aileye kız olduğunu söylemiş abla demişki bak paylaşma ailelerle ben erkek hissediyorum yok doktor kız diosa kızdır demiş kocası bu gitmiş başka doktora 8.ayında demiş böyle böyle ama ben erkek hissediyorum doktor yaklaşık 3dakika sürecince bakmış ve demişki kaç yıllık doktorum hiç böyle gizleyen bi bebek görmedim erkek demiş sen ne hissediyorsun ? Bende 5aylık evli 3aylık da hamileyim eşim kız istiyor ama ben erkek hissediyorum 9qün sonra öğreneceğim bende bu gece kandil dua et rabbim önce sağlıklı sonra hayırlı bir evlat nasip etsin sana ❤️ Ve Rabbimiz aratmadığı için şükredelim 💐
Efder Nurseven açıkçası ben hamile olduğumu bile başka bir sebeple doktora gittiğimde öğrendim kızımı emzidrdiğim için değişik durumları hep emzirme dönemine yordum zaten hala hamileliği sindirmeye çalışmakla uğraşıyorum ama çevrem ben bişey demeden bu sefer erkek bu sefer erkek dedikleri için direk erkek bebeğe yoğunlaştım ama eşim erkek hissetmiş ilk kez bugün söyledi bunu da
Prensesim77 Efder banada kız gibi dedi ve kız oldu ama öyle deme yaa lütfennnnnn kız çoçukları daha hayırlıdır hem Allah vermiş onu sana günaha da giriyorsun öyle demekle Herşeyin Hayırlısı nı iste Allahtan 🙏🏻🙏🏻
reinamm Efder erkek istemeniz elbetteki doğal. İstenebilir. Ama doktor çıkıntı görünmüyr dedi altüst oldum cümlesi biraz fazla gibi. Cinsiyet için bu kadar kasmaya lüzum var mı bilemiyorum
Efder reinamm dediğim gibi ruh haliyle alakalı bi durum inşallah benim yaşadığım duyguları yaşamazsınız beni anlamanız için benimle aynı durumda olmanız gerekir
Arjin Efder Canım yorma kendini insanlar farklı anlıyor hemen işi cinsiyetçiliğe döküyor. O sıkıntıyı bende yaşadım. Post açtım bazı dengesizlerin mahalle ağzıyla konuşmalarına şahit oldum. Kimseyi takma üzme kendini rabbim isteyen herkese gönlündekini nasip etsin inşallah🤲🏼😘onlar kız isteyince iyi anne oluyorlar başkası erkek isteyince kız düşmanı muamelesi yapıyorlar. Cahile laf anlatmak eşşeğe Hendek attırmaktan zor😊
Beriliko Büyük ihtimal çıkıntı göremediyse kızdır hakkınızda hayırlısı olsun bende 2.kızıma hamileyim
Nehirli Efder Efder benimde ilk hamileliğimde 20 haftaya kadar kız demişti sonraa aaa kızımız erkek oldu dedi bende o talihlilerdenim şimdi ikinci hamileliğim ve acaba yıne yanılma olcakmı diye renkli ultrasona kdr bekliyorum
Cleyi Efder canım 11+6da kızım olacağını öğrenmiştim ve kızım oldu şuan iki yaşında 😊 ama komşuma 13de kız demişlerdi 16da erkek olduğu ortaya çıktı değişen gördüm yani
Nehirli Arjin evet renklide kızımız erkek oldu dedi ve ben hep erkek çocuk istiyoken kıza okadar alışmıstımki kız kıyafetleri almıştım isim bile bulmuştuk nasıl yani diyip doktora sinirlendim oda sen hep erkek istemiyomuydun işte erkek oldu demişti şimdi 16 haftamdayım yine aynı doktorum erkek dedi ama ben yine renklide görmeden inanamıycam
reinamm Efder biz 4 kız kardeşiz gayet iyi anlıyorum sizi. Ama kurduğunuz cümleyi haklı çıkartmaz. Allah kimseyi evladınn sağlığıyla sınamasın
Nisam2008 Efder cnm daha çok erken bence değişebilir.İnşallah Allah gönlündekini nasip etsin 2 kızın varmış erkek istemen çok normal.İnşallah bide oğlun olur 😊
Nurseven Efder canım merhaba naptın tekrar gittinmi doktora benimde 12.haftam dün gittim çıkıntı göremediğni kesin değil ama kız olduğunu söyledi ama ben erkek hissediyorum o yüzden şaşırdım seni merak ettim böyle olunca aklıma geldin
SerpilG Efder şimdi topa tutarlar seni hazırlıklı ol 😀. Allah gönlüne göre versin umarım sağlıklı olur
Efder SerpilG valla platform biraz tuhaf sanırım herkes hamile ve herkesin hormonları farklı çalıştıgından olsa gerek☺️ Biraz da kimse kimseyi tanımadan bilmeden yorum yapıyor o yüzden de olabilir ama hoş karşılıyorum