Deletedmom_116 internetde bir sürü olumsuz şey okudum ama doktoruma sordum yüksek tansiyon çok çok çok yüksek olması lazım o yazılanların olması için. Bende maksimum 130/90 oluyor öyle bir sorun yaşamadım. Sancı zamanı benim de başım ağrıyordu. Herhalde stresten veya uykusuzluktan. Sancın azaldıysa biraz uyu dinlen