Meneksedemir Kızlar hamile kalmak için özel birşey yaptınız mı yada kullandınız mı aslında ben hamileyim de kardeşim için soruyorum bir senedir evli çok istiyor genel bir sorunu da yok sizin özel bir pozisyon yada kullandığınız ilaç veye bitkisel ilaç varmı
bebitomom Meneksedemir ben 2 yılla yakım ilaçla korundum ilacı bıraktıktan 1 ay sonra hamile kaldım planlıydı bizimki doktor kontrolünde ilacı bıraktım doktorum folikasit verdi hamile kalmadan 2 ay önce başladım zaten bıraktım korunma hapını 4 gün sonra adet oldum sonra olmadım hamile kalmışım hemen pozisyon olarak da şöyle söyleyim eşi boşaldıktan sonra hemen kalkmayıp yarım saat 45 dakika sırt üstü uzansın ayağını kaldırsın sperm hareketli evet ayağa kalksa bile zaten hepsi dışarı akmıyor ama bu şekilde uzanınca daha fazla sperm rahme ulaştığı için şans artıyor umarım kısa sürede sağlıklı hayırlı bir evladı olur
hayalbahcem Meneksedemir doggy pozisyonu kesinlikle, eğer tahlillerde kadında erkekte bir sorun yoksa ovülasyon testi ile pik olduğu zamanlarda bu pozisyonda denesinler hep hemen de çıkmasın
Lugesyaa Meneksedemir canım iki kere hamile kaldım ikisinde de ilişki bitince ayaklarımı diktim bekledim denesin mutlaka
ikranurkutay Meneksedemir canım öncelile folik asite başlasın ve kan taraması yaptırıp vitamin degerlerine baktirsın bol ceviz badem yesin ovilasyon takip etsin yumurtlama öncesi ve yumurtlama günü ilişki ve kalça altına yastık koysun 1 saat kalkmadan yatsın isterse sabaha kadar yatsın hormon testlerinede baktirsın bende prolaktin de sıkıntı idi ilaç kullanırken hamile kaldım değerim düsünce bol bol su tüketsin yumurtlama zamanı günde 2 tane havuç yemiştim 😊
-zzzeyneppp- Bir sene boyunca denenmesi olmazsa sıkıntı nedir tedavi vs gibi durumlar için doktora gidilmesi gerekiyor, belki kız kardeşinde değil erkek de de sorun olabilir
Meneksedemir -zzzeyneppp- canım gitti kardeşim bir kere catlatma ignesi vuruldu eşide gidicek işte bugunlerde
bebitomom bebitomom birde çok afedersiniz ama bir yerde okumuştum erkek boşaldıktan hemen sonra vajinadan çıkmaması gerekiyormuş
Senacan1 Mrb kızlar bende 6 aylık evliyim ama düzenli adet olamıyorum adetim hep 2 ay geçikme yaşıyor. Bebek istiyorum sizce nasıl adetim düzenli olur
_Feslegennn__34 Busraa-aa bende kullandım 16 da başladım dün de gittım istedıgım gibi büyümemiş tekrar pazartesi gel dedi ay inşallah benımde tutar
Mucizemolsunn Senacan1 evet tam 28 günde bi gelmesini sağlıyor ,3 ay kullanmak gerekli sabah ve akşam aç karna olacak sekilde ,adet bittikten sonra başlıyorsunuz hep kullanılacak
Busraa-aa Benimde hiç bir sıkıntımiz yokken 1 senedir olmuyordu hapı kullandım o ay hamile kaldım şuan 11+3 gebeyim
ikiprensannesi__ Meneksedemir adet olunca haty tahumu kullansın adet başladığı günden bittiği güne kadar kullanması yeterli 1 bardak kaynar suya 1 tatlı kaşığı tohum koyup beş dakika demle süz iç sabah akşam bu şekilde sonra ilişki bittikten sonra ayağa hemen kalkmasın biraz sırt üstü mumkunse ayaklarını biraz yukarı kaldırarak yarım saat uzansin en önemlisi stres yapmasın 🌸
SevgiKNGR Ya bence belli olmuyor bu plansız gebe kalma istekleri. Bizde 2 ay korunmadık hamile kaldım ilaç vs yoktu kullandığım Allah’ın takdirine işte
balbadem1 Busraa-aa bende bir sonraki adetimde gidicem doktora bana da bence başlatacak tek umudum onlar kaldı suan için hsg çektirdim normal eşim de sperm baktıracak ama yumurtalarım yeteri kadar büyümüyor pcos olduğu için yumurtlama görmedim geçen ay