Kelebekcim annem tutamıyor kim sorsa söyler🤭🤭 ondan cnm tez canlı biraz , bende Allah korusun tabi ama tekrar düşük olur , herhangi sıkıntı olur filan ondan 4 cü ayda aileme söylerim . Biz Karadenizliyiz böyle düşük vs oldumu , neden oldu , ağırım kaldırdın falan, yok sırtımı doğalgaz peteğine çok yaslamışım🤭🤭 Benim birde oğlum var bebek arabasına bindiriyordum 4 yaşına girdiği zmn . Yok bebek arabasını sürdüğüm için düştüğünü söyleyen bile vardı . Cahil insanların bilmesine gerek yok. Sevinen var , üzülen var 🙂