Alif63 benim de o dönemlerde şiddetli derecede bel ağrim vardı doktora sorduğum da zamanın da agır iş mi yaptın dedi ve senelerdir market sektörunde calisan bi insandım bide üstüne hamilelik eklenince daha da kötü oldum zamaninda ki yaptiklarimin acısı çıktı ama şiddetli kasık ağrım hiç olmadı doktorlar normal der ama bence acile gidip bi baktır yürüyemiycek gibi durumdaysan baktırmani tavsiye ederim. Hiç bisey yoksa bile bi serum takarlar agrilarin geçer.