Cerendagli günde bir paketten fazla içiyordum ve çok seviyordum asla bırakmayı düşünmüyordum bırakanlara neden bıraktınız falan diyordum ama yılbaşından birkaç gün önce aşırı bir grip oldum nefes darlığı yaşadım doktor birkaç yıl sonra koah olabilirsin nasıl bu riski göze alabiliyorsunuz anlamıyorum dedi. O an bana bir aydınlanma geldi ben bi iğrenç şeyi ne alaka içiyorum dedim kendi kendime. Ezik göründüğümü falan düşündüm. O an dedim ki bırakıyorum, yeni paket almıştım çakmakla birlikte bi abiye verdim ve o gün bu gündür hiç içmedim. İlk başlarda çok zorlandım kafayı yiyecek gibi oldum ama o eşiği geçince o kadar kolay ki. Şu an içenlere çok üzülüyorum diyorum ki umarım bir an önce o eşiğe gelirler. Çocuk düşünmüyordum bu arada o zamanlar ve diyordum ki hamileliğimde de azaltırım ama bırakamam muhtemelen. Şimdi yanımda içtiklerinde bile çocuğuma da gidiyor mu acaba diye içim gidiyor😬 bırakmak çok zor arkadaşlar evet ama çok az bir süre dayandıktan sonra geçiyor, deneyin ben başardıysam hepiniz başaracaksınız😊 çok uzun yazdım ama şunu da eklemek istiyorum hamile olup sigara içen anneler biri bişey dediğinde kendinizi üzüp durmayın bebeğiniz için her şeyin en iyisini istediğiniz kendiniz biliyorsunuz ya bu yeter bence🥰