Bende kullanıyorum 12+4teyim 5 haftalikken öğrendim bırakırım dedim kendime zaman verdim azalttım da haftaici günde 2 3 haftasonu hiç içiyordum sonra nolduysa günde 2 3ler 6 7ye çıktı zararlarını okuyup okuyup gidip sigara yaktığım zamanları biliyorum nasil olucak böyle bilmiyorum hiç sağlıcakla gelsinler inşallah