ebrusko arkadaşların hepsi bu süreci anlatmış ben bilgi vermek için değilde biraz moral olsun diye geldim. Lütfen aşılama tutmazsa moralinizi bozmayın ben çok uzun yıllardır uğraşıyordum 100 kiloydum 1 yılda 30 kilo verdim. Ama yine hamile kalamadım artık aşılama dedi doktorum ama aşılama da tutmadı. Sadece 1 kere yaptırdım ama yıllardır uğraştığım için çok yoruldum ve bıraktım artık herşey Allahtan dedim. Sonraki ay hamile kalmışım şuan 22 haftalık hamileyim 🥰 lütfen kendinizi sıkmayın moralinizi bozmayın vakti zamanı var ama lütfen tedaviyi bırakmayın çok çok önemli 🤍🤍 Rabbim yardımcınız olsun inşallah tek seferde tutar evladınıza kavuşursunuz ❤❤🌸🌸🌸