Merhaba, bugün reglimin ikinci günü ve aşılama tedavisine başladık. Gonapeptyl , gonal f 450 ve femera yazdı doktorum. Bu süreci yaşayanlar var mı? Bu süreçte neler yapmalıyım.. dualarınızı da lütfen eksik etmeyin Allahim kimsenin kucağını boş bırakmasın