Necla06 Ozy hayırlısı olsun ama artık burda alışverişe erken başlamayın diye diye dilimizde tüy bitti 😂 16 da alışverişe başlasaydım 40 ı edemezdim ben 30. Haftada başladım herseyi tamam nerdeyse ama vakit geçmiyor 😆
Nursemom Ozy Peki karın şekliniz nasıl 🙈 benimki sanki içimde top var gbi önünde duruyor doktor erkek dedi. Annemde erkek seninki diyor. Kız olsaydı sivri olmazdı yanların dolu dolu olurdu diyor 😟
Ozy Nursemom ben onlara fazla inanmiyorum banada diyolardi cukulata yersen erkek olur ben sabah aksam tatli yiyorum yüzünde sivilceler cikarsa kiz olur diyolar güzeligin bebege gidiyor diye 😃 benim cildim pürüzsüz oldu yani herseyin tersini yasiyorum ve kiz olacak
Htccprz Ozy kesinlikle öyle canım ben hiç kilo almadim cildim pürüzsüzlesti beyazladı zaten beyazdım şimdi casper oldum👻 çikolata ve tatlılar favorimiz eksiyle hiç aramız yok karnimiz da sivri ama biz kızız👼❤❤❤
Nursemom Ozy bize de büyük ihtimal erkek dedi doktor bi ay sonra tekrar bakarız demişti. Bi hafta sonra yine gitcez 😀
Ozy Ruzgarr valla bende üc dört parca erkek esyalari aldim onlarida giydircem artik yatarken zaten iki üc hafta sonra olmazlar 😃
Cananay Htccprz özelde dediler canım hatta doktorum profesör o yüzden çok güvendik aldık kıyafet ama insanız sonuçta hata olabiliyor. Ben şu an güvenmiyorum ikisine de başka doktor da görsün istiyorum önümüzdeki hafta tekrar gidicem bakalım
Nergissss94 Ozy ay insallah bende de oyle olur.doktor bana 14 haftalik kesin erkek dedi.bende 16-17 haftami bekliyorum insallah deyisir diye 🙏🙏🙏
Hhhzzzlll3545 Cok sukur bende bi supriz olmadi oglum nett bir sekilde gosterdi kendini darisi basiniza 😊😊