Ozy Ayyy şuanda ben de düşünüyorum değişir mi diye kızım ☺ 17.haftada öğrendik biz baya büyüktü aslında bebeğim ama nolur nolmaz diye düşünmeden edemiyorum,21.haftada detaylı var önceliğim tabiki sağlığı ama cinsiyeti de değişmez inşallah cnku kızımız olmasını çok istiyorduk özellikle eşim Allah da nasip etti 💖💖💖