Defne0505 çok pahalı yaa kan ve idrar verdim 540 tl istediler bu normal değil ya cidden abartmışlar bence hani benim eşim kamu personeli öderim sorun etmem belki ama asgari ücret alan birisi gidip de o parayı oraya vermez bence 250 300 desen yine anlarım okey derim de 540 çok pahalı ve giriş için de ayrı bi ücret veriyosun seyithan beye bende gittim bu hafta yine gidicem ama son olarak