Lilinin-dunyasi Sitare21 bende aynı durumdaydım we malesef yaptırdım hatası en yüksek testlerden malesef benim yüksek risk çıktı ama çok şükür sağlıklı doğdu çocuğum
Lilinin-dunyasi Sitare21 yaşım 32 zaten 30 dan sonrası için risk olarak görüyorlar ama doktorum yaştan dolayı değil demişti
Alizee Sitare21 ben 13 haftada direk Nipt testi yaptırdım. Cevaplar daha çıkmadı. Ama Jinekoloğum ultrasonda her şeyin normal gözüktüğünü söyledi.bakalım.