gakkoyengee Zeyno0163 şöyle oldu yumurtlamamın 1. Gününden saydım ve 1 hafta sonra yaptırdım ovulasyon testini aldığım kişi mutlaka yaptır çok önemli dedi o şekilde oldu
gakkoyengee Zeyno0163 bende bilmiyordum bu değerin önemli olduğunu bana dedi ki pcos olduğun için yumurtlama mı oldu yoksa değerlerin yüksek mi çıktı anlamamız lazım dedi ondan gittim 9.24 çıktı yüksekti 5 üzeri olursa yumurtlama olmuştur dedi
Kadriyecebeciii esmerella37 tsh troit oluyor gebelıkte çok önemlı bısey,degerınde gayet iyi ilaç kullanıyomusun bilmiyorum,bu degerle hamıle kalınabılır yanı
Deletedmom_50 esmerella37 ciddimisin hayırlısı olsun bebeğim üzülme umut herzaman var Allah sabredenlerle beraberdir