esmerella37 polıkıstık overiniz var sanırım bide bebek istiyorsunuz anladığım kadarıyla benimde vardı fazla kilomu verdim birde bi kür yaptım o kürü yaptığım ay hamile kaldım yazıyım belki denersinz umarım düzenli adet oluyorsunuzdur
Adetiniz bittikten sonra ovulasyon zamnınızı takip ediyorsanız daha iyi olur tama yumurtlama başladığı gün ilişki olacağı gün olmak zorunda 1 lt süte 1 demet maydanoz at kaynasın ve buharına çök sonra kaynat tekrsr çök dayanabildiğin yapabildiğin kadar tekarla ve gün aşırı yap Rabbim gönlünüzdekini versin inşallah