Sevalinkaa hamileysen ikinizden birden alınıyor ve işlemler öne alınıyor acil diye. Hamile olmayanlar için geçerli bu önce eşten alınıp sonra pozitif çıkarsa senden alınıyor. Ama hamileysen ikinizden birden alınıyor. Ama bana doktor hamilelik olursa ilk 3 ay içinde gel işlemlerinizi acil öne alırım 2 haftaya çıkar sonuçlar demişti. Eşim Şubat’ta verdi hala sonuç çıkacak 😑😑