Seyma2255 sen ve eşin sağlık ocağına gidip test verin eğer ikiniz de taşıyıcı değilseniz hastalık olmaz ama iki taraf da taşıyıcı ise hastalık olur.
Velev ki tek kişi taşıyıcı diğeri değil, bu kez çocuk taşıyıcı olarak doğar ve kendi çocukları için kontrollü ilerlemesi test yaptırması gerekir