gakkoyengee edanurrrrrrrrr benim 99 çıktı ama erkek ona bakmıyor bence dediğiniz şeyi tahmin ediyorum 😂
Ebecem Kuubrashn benim de papp-a 2,8 Serbest b-hcg 44.68 grafik düşük risk dedi ama %100 doğru değilmiş 🤷🏻♀️ seninkine yakın
Kuubrashn Papatyanne33 pazartesi gideceğim doktora önce siz giderseniz yazar mısınız dokturunuz ne dedi ben de yazarım
Mochi Kuubrashn bende dr umu arayıp öğrendim sekreterden sonuçlar normal sorun yok demiş dr ama nabıza düşmemiş bu değerler göremedim🤷♀️ bu arada cinsiyet erkek olabilir öğrendiğime göre beta 50 altıysa erkek üstüyse kız 😁
Ebecem Kuubrashn aynı bende senin gibiyim 3 gün geriden geliyordum bende stres yaptım araştırdım meğerse ultrasondanmış şimdi günüme 1 gün oynuyor 😊
Kuubrashn Ebecem sağlıklı olsunlar bebislerimiz yeter ki her şeye stres yapıyoruz valla niye böyle ki diye diye 😃😃
Ebecem Kuubrashn evet gerçekten annem bazen kızıyor bu internette kötü oldu en ufak bir şeyde hemen araştırıyorum ama şimdi bıraktım sakınan göze çöp batar rahat olmaya çalışıyorum 🤭