Kuubrashn İkili test sonucum çıkmış ama anlamadım bir şey Beta HCG 39.48 Papp-a 2.14 ne demek oluyor bilen var mı?
Minikannesi00 Kuubrashn e nabızda tahlillerim kısmındamı çıkıyor acaba ,bir hafta oldu bende belliyorum hala yok
Kuubrashn fadime-arslan yani aslında e nabız da yüksek olunca kırmızı renkte oluyor bunda öyle bişey yok normal değer sanırım
mavisahinn edanurrrrrrrrr grafik şeklinde olandanda anlayabiliyomusunuz doktor bi erkek bi kız dedi kesin bişiy söylemedi hala kafam allak bullak :))
fadime-arslan Minikannesi00 ben pazartesi verdim bu gün 12 gbi cıktı 2 günde şimdiye çıkması gerekiyor normalde
Mavi-koltuk Kuubrashn bende sonucu bir iki hafta önce aldım ama emin ol bu değerlerin yanında ultrason verileri çok önemli o değerleride bir programa girip size sonucunuzu veriyorlar yani bu değerlerden bir şey anlaşılmıyor.
gakkoyengee edanurrrrrrrrr benim 99 çıktı ama erkek ona bakmıyor bence dediğiniz şeyi tahmin ediyorum 😂