Senin bir çok değerin kötü çıkmış ondan dolayı korkutmuş olabilir doktor bende 17 haftalık hamileyim benim trioid de yüksek hatta 4. Üzerinde çıkmıştı 25 mg ilaç tedavisi görüyorum her ay takipteyim test yaptırıyorum sende takip ettir dahiliyeye göster dahiliye takip ediyo trioidi saglık ocakları yapıyor testi sonucu göstersen yetiyor doktora