dilarakerem01 sizi neden korkuttu ki doktor bu kadar? Bende 20lerde falan sandım tsh. Hayır çok yüksek değil hiç korkmayın hatta bu haftalarda bu değerlere ilaç bile kullandırtmıyor bazı doktorlar gerek duymuyor. Hatta şöyle bir bilgi paylaşayım;
Birinci trimesterda olan anne adayları için TSH değeri üst sınırını 2.5 kabul ediyoruz, ikinci trimester ve üçüncü trimesterda bu 3.5′a kadar normal kabul edilebilir.